Annons:
Etikett05-kattungar
Läst 3059 ggr
EmlanJ
2/10/17, 1:35 PM

Söker perser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

För en stund sedan fick jag ta bort min Rufus som var en röd/vit perser och den mest underbara katt jag någonsin träffat. Han led av höftledsdysplasi vilket inte var märkbart till en början så detta kom som en stor chock. Jag och min sambo  hade gått så långt att skaffa en kattunge till Rufus som sällskap. Nu står vi med en ensam katt som inget annat än vill ha en kompis.  Vi bor i Värmland och vi söker nu en perser hane som har ett bra temperament till våran kattunge vi har kvar hos oss. Ingen katt kan ersätta Rufus men vi måste tänka på våran lilla som vi har kvar. Finns det någon som vet bra uppfödare eller är uppfödare själv som har kattungar så kommentera gärna här för vidare kontakt.

Annons:
heliotropes
2/14/17, 2:07 AM
#1

Så tråkigt och ledsamt att höra.😢 Jag har uppfödningen S*Heliotropes och bor i sydligaste dalarna. Och jag har en kull just nu på 2 veckor som blir leveransklara i slutet på April. Vid intresse hittar du mer om oss på www.heliotropes.se

Eva // medarbetare på Perser


mallabralla
2/17/17, 9:56 AM
#2

hej! här inne finner du länkar till uppfödare

http://www.spexus.se/uppfodare/

om du kan åka en bit så vet jag att china dolls har ett gäng kattungar just nu leverans klara, yvonne öster finns i linköping

Sajtvärd på Perser iFokus

EmlanJ
2/23/17, 2:32 PM
#3

1 Tack så mycket för att du hörde av dig det ska jag absolut in och kolla på! 2 Tack för info!

Upp till toppen
Annons: