Annons:
Etikett05-kattungar
Läst 1542 ggr
tessas
5/4/14, 10:21 AM

Exotic kattunge

Söker fortfarande en exotic kattunge. Vi erbjuder kärlek. .. tid och plats. Alltid någon hemma … Vi bor i radhus med tre barn på 9, 10 och 17… Vi har erfarenhet av både hund och katt … nu var det ett tag sedan vi hade djur … saknar en ny liten familjemedlem :)

Annons:
Ellenfyrkant
5/4/14, 10:25 AM
#1

Kolla upp i rasklubben vilka uppfödare du är intresserad av att ha en kattunge ifrån och ring/ mejla! :)

Mvh Ellenfyrkant

tessas
5/4/14, 10:42 AM
#2

Hejsan … har kollat hela … många sidor verkar vara gamla … men jag kämpar på :)) Tack

Ellenfyrkant
5/4/14, 10:53 AM
#3

#2 Som sagt, ring & mejla. Rasklubben är alltid uppdaterad med aktuella uppfödare. Men det är inte alla uppfödare som har tiden att uppdatera sina hemsidor kontinuerligt. :)

Mvh Ellenfyrkant

Erna
5/4/14, 3:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag har flera EXO bebisar i färgerna shaded silver.

En nyfödd kull med svartsmoke, blå, svartsköldpadd, fast om de är EXO är för tidigt att säga.

Jag bor strax utanför Norrtälje. Min hemsida är uppdaterad ganska nyligen, men f t kan jag inte lägga ut bilder, då datorn strejkar.
Bilden är på en annan shaded silver EXO som redan är tingad.

www.yamacatos.se

MVH

Erna Dahlhjelm

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

mallabralla
5/4/14, 10:36 PM
#5

väntar exot kull i juni i vitfläck, Maryland´s väntar exot kull nu i maj, så det finns många som är på gång! kankse något för er, håll utkik efter postningar! det har varit lite trögt med kattungar under vintern men nu kommer många kullar.

Sajtvärd på Perser iFokus

JessicaN
5/9/14, 11:33 PM
#6

Jag väntar förhoppningsvis kull i månadsskiftet juni/juli. Båda föräldrarna är exoter så hoppas på många exotbebisar då :) Du kan kolla min hemsida, den är dock under renovering och inte uppdaterad på ett tag. Ska ta tag i det snart :) www.lovelygodivas.cybersite.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: