Annons:
Etikett10-foder
Läst 2114 ggr
19Mikaela93
4/23/13, 1:08 PM

Någon som har provat Olivers kattmat???

Någon som har provat Olivers kattfoder???
Just nu ger jag mina katter Taste Of The Wild Rocky Mountaine och jag är jättenöjd med det fodret men har börjat funderat på att testa Olivers då min syster kan fixa det åt mig till ett jättebra pris plus att det finns i större säckar.

///Mickan

Annons:
Paddiz
4/24/13, 2:47 AM
#1

Har testat både torrfoder och våtfoder. Torrfodret rör de inte alls - inte ens nyhetens behag. Våtfodret kan de äta men är inte förtjusta i det - 100 gram räcker till en måltid åt fem katter och då blir det ändå över som jag får slänga. Däremot tycker både katterna och jag om deras sand - 600 kg för 3800:-.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Chillas
4/26/13, 3:02 PM
#2

Jag har testat det till mina lurvbollar här och de ville inte ens smaka på det. Luktade på skålen och skrapade med tassen och gick sedan därifrån med hög svans.

19Mikaela93
4/26/13, 9:57 PM
#3

Nu har jag iaf beställt hem några smakprovs påsar, för annars var minsta påsen på 4kg och det kändes lite mycket att kasta om dom inte skulle äta det :)

///Mickan

Firinella
4/27/13, 2:54 PM
#4

Mina gillade varken fodret eller sanden/Laila

19Mikaela93
4/27/13, 3:23 PM
#5

Får se hur mina ragerar när fodret kommer för dom är extremt kräsna…

///Mickan

mallabralla
4/27/13, 5:14 PM
#6

ett tips när katterna inte gillar ett foder (dem flesta foder har smakgaranti i butik men svårt om man beställer från nätet) det är att istället för att slänga det maila till något katthem och be dem komma och hämta maten, dem blir alltid lika glada och så kommer det till någon nytta istället för i sopbilen.

Sajtvärd på Perser iFokus

Annons:
19Mikaela93
4/27/13, 9:09 PM
#7

Beställde bara provpåsar, men tack för tipset!!!

///Mickan

Upp till toppen
Annons: