Annons:
Etikett15-tävlingar
Läst 942 ggr
Annkis54
5/5/07, 4:35 PM

jag uppmanar alla medlemma..GAMLA som nya

det vore roligt om ALLA medlemmar gick in o röstade på bilden som ska ligga överst i perser.ifokus…där den röda katten ligger nu
som det är nu så är det mest bara nya…
kom igen alla…rösta fram ER favoritkatt

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annons:
Liljekatten
5/5/07, 9:10 PM
#1

Jag har röstat nu, men tycker den röda katten som är där nu är helt otroligt söt. Vill helst ha kvar den. Vet någon varför den ska bytas ut?

Kittentotts
5/5/07, 9:17 PM
#2

puttar upp så Ida får svara.Visst är den söt katten på bilden.

Marita-L
5/5/07, 9:17 PM
#3

Jag har också röstat men tycker också den röda lilla som är där skall få vara kvar..satt också å undrade varför den skall bort å kan man inte få rösta att den skall få vara kvar den ser ju helt otroligt fin ut för Perser i Fokus.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

 Crystal Pearl´s

Kittentotts
5/5/07, 10:28 PM
#4

Jag vet att Ida jobbar ikväll, men hon kommer ge er ett svar. Jag kan inte göra detta på rätt sätt. Inget fel på bilden som är, den är mkt söt o passar bra, detta håller jag med om, men fanns lite prat om byta o varför, ska se om jag kan få fram varför, eller kommer någon annan medabetare på vad vi pratat om? och varför?

Lite info om varför är b.l.a för ni på forumet(medlemmarna) skulle få  vara delaktiga hur forumets logga skulle se ut. Kanske skulle vi frågat om katten som ligger här också??? Tråkigt om ni inte tycker om bytet.

Liljekatten
5/5/07, 10:43 PM
#5

Ja, det hade ju varit bra om lilla röda katten hade fått vara med i omröstningen också. Blir spännande att se vad Ida har att säga om saken =o).

simzonites
5/6/07, 12:24 AM
#6

Jag tror det var lite funderingar på om rätten att använda bilden nu efter det att Uffe slutade som sajtvärd…

/Lotta

Annons:
Malin-A
5/6/07, 12:36 AM
#7

jag har också röstat =D

IdaJ
5/6/07, 12:36 AM
#8

Som #6 skriver plus att det alltid är roligt med lite förnyelse även om den röda katten är mycket fin :)

Liljekatten
5/6/07, 12:53 AM
#9

Visst är det kul med förnyelse, men varför ändra "ett vinnande koncept". Och om katten är Uffes så kan man väl fråga om den får vara kvar? Bra "reklam" för honom isf och det brukar man väl inte säga nej till.

Kittentotts
5/6/07, 1:05 AM
#10

katten uppe är:**

Boggie´s Rikitikitavi 

Ägare:

**

Sune Chrisstenson


Lells
5/6/07, 1:43 AM
#11

jag röstade faktiskt på bild 4 :) den var riktigt fin

Kittentotts
5/6/07, 12:41 PM
#12

Jag vill framföra lite info om nuvarande bild, detta då jag fått mer information från henne som tagit kortet och har rättigheterna till bilden vi har på forumet. Jag framför nu hennes ord om bilden:

Sune äger katten och bilden.Men jag har bildrätten.Och givetvis får ni använda bilden om den ev. ska vara kvar.Bilden är alltså tagen av mig Kicki Thenberg  www.perser.se  .Tillåtelse att länka till mig om ni vill. jag finns ju för övrigt på länksidan.

Ja lite jag fick i information via e-post imorse.

miapia
5/6/07, 1:16 PM
#13

då röstar jag på den skall få vara kvar Skrattande

Annons:
Liljekatten
5/6/07, 7:16 PM
#14

Japp, jag me!

Marita-L
5/6/07, 9:18 PM
#15

Jag också….

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

 Crystal Pearl´s

manlyckans
5/8/07, 1:10 AM
#16

Lille Rikitikitavi är ju gudomligt söt, varför inte låta honom vara kvar när det nu verkar ok? Dessutom passar han ju så förträffligt in med sin vackra röda färg i Perser ifokus-färgen. Jag röstar för att Rikitikitavi stannar kvar!

Mvh Ann.

Notaquita
5/8/07, 2:36 AM
#17

Jag tycker röda katten är bra. Och inget emot ledande katter i röstningen men som med vana med grafikhanteringing så anser jag faktiskt att flertalet av bilderna i omröstningen inte alls håller måttet. Min egen bild såg misshandlad ut för så oskarp och jävlig är den inte egentligen :(  Sorry. Hoppa på mig om ni vill. Men så är det bara :O

IdaJ
5/8/07, 2:48 AM
#18

#17 menar du originalbilderna eller de ihopklippta bilderna i omröstningen?

Notaquita
5/8/07, 2:52 AM
#19

Japp, bilderna I omröstningen. Min katt fick den minsta och suddigaste. Det är så att man kan undra om det var meningen att det skulle vara så :O

Gå till kittens på min hemsida för att se originalet.

www.notaquita.com

Kittentotts
5/8/07, 10:41 AM
#20

Tråkigt då du upplever det så Notaquita. Jag kan hålla med om bilderna är små, man ser inte så bra då som om de vore större.

Vilken katt är din?

Annons:
Bullan
5/8/07, 1:22 PM
#21

De inne på Bildredigering  kanske kan fixa till den vinnande bilden så att den blir fin? Det finns riktigt duktiga redigerare dära:) ,,,inte redigra om katten då…utan själva bilden, så att den passar in i loggan bra.

 

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

 

simzonites
5/8/07, 1:32 PM
#22

Angående bilderna i omröstningen så har det kanske blivit en miss…tanken kanske var att alla hade sett bilderna i tråden när de skickades in. Men som det är nu så har ju många som röstat enbart sett de ihopklippta bilderna Fundersam 

Jag håller med om att bilden ska hålla hög kvalité och att katten ska vara välpresenterad och rastypisk för att platsa i loggan. Precis som den röda kattungen som vi har i loggan nu. Glad

/Lotta

Upp till toppen
Annons: