Annons:
Etikett15-tävlingar
Läst 1001 ggr
heliotropes
2007-10-09 21:50

DÄK`s utst.

Är nyfiken att höra om någon här på iFokus kommer att vara på DÄKs utställning i Borlänge nu på Lördag?

Själv kommer jag tävla dåGlad

Eva // medarbetare på Perser


Annons:
AnnaKarin
2007-10-09 22:57
#1

Inte på lördag men på söndag kommer jag med en Burmilla och Eudora med sin persertös.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Dolleminas
2007-10-09 23:05
#2

Näpp, hade planerat men hann inte vara med… :((

Lycka till ni som hann med!!

englagirl
2007-10-10 00:15
#3

Jag kommer både lördag och söndag

hoppas vi kan ses en stund

    ********************************

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

 /\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

heliotropes
2007-10-12 01:57
#4

Synd att deras utställningar blir full redan första dagen,iallafall för de som inte kommer med och som är medlemmar i klubben.Fot i munnnen

#3 Vi borde nog kunna ses där:)det finns ju alltid "dötid",eller…….ska du tävla många?

Eva // medarbetare på Perser


KungBores
2007-10-12 10:09
#5

Jag kommer också att vara där. Valde DÄK som är 45 mil bort istället för Tibro pga att det var bättre domare inbjudna och procentuellt flera mottagna kategori 1 katter än på BiKs utställning.

englagirl
2007-10-12 12:12
#6

#4 Jag ska ställa en raggis och Norska hanen Bjonnasens Super Mario som jag har tillsammans med Helen på lördagen

På söndagen ställer jag oxå den vita hanen från USA IC Pensfordhill White Magic

Jaaaa man måste vara ute i god tid och framförallt betala samma dag om man ska ha en möjlighet att komma med på DÄK:s utställningar. Jag tycker det är extra svårt att få med kat 2 katter där faktiskt då klubben har många medlemmar som har kat 2 och som naturligtvis går först.

Jag hade tur och fick med alla mina som jag anmält.

Väl mött där :-)

    ********************************

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

 /\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annons:
heliotropes
2007-10-12 20:03
#7

# 5,6 Eftersom jag är både "blind" och "döv" (absolut inte högfärdig,som en del kan tolka det:))när jag är på utställning så får ni hojta tillSkrattande

Eva // medarbetare på Perser


KungBores
2007-10-12 20:56
#8

#7 Vi får försöka träffas någonstans. Eftersom jag går och lägger mig nu (vi kör kl 2 från Göteborg) så kan jag tala om att jag har en röd exotic med mig samt en svartsmoke perser. Hoppas vi ses. /Ingela

Upp till toppen
Annons: