Annons:
Etikett18-medlemspresentationer
Läst 1035 ggr
Sofia883
10/13/08, 2:24 AM

Hejsan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Mitt namn är Sofia och jag är ny här!

För en månad sen fick jag och min sambo hem våran lilla perser flicka. Hon är den sötaste som finns men också den busigaste! Allt ska undersökas och klättras på. Och hon klöser på våran nya soffa, så som ni kan se på bilden har hon nu fått en egen :) Klöställningen som hon fått är hon måttligt intresserad av.

Men men

Det jag vill säga är iaf hej alla och att jag tycker det är jättebra att denna sida finns. Satt och läste inlägg här långt innan Siri kom hem till oss!

Mvh Sofia

Annons:
IdaJ
10/13/08, 3:59 AM
#1

Välkommen hit!

Jättesöt liten persertjej ni har fått hem. Hon ser ut att trivas i sin soffa :)

Bigblomman
10/13/08, 9:25 AM
#2

Oj, vilken söt tjej! Hon verkar ha slagit sig till ro i ditt hem och du kommer snart att bli varse om att det inte du som bor där utan att det är HON som bestämmer ;D De persertjejer jag haft har alltid varit medvetna om hur de vill ha saker och ting! Lycka till!

Den där divanen skulle jag också vilja köpa från IKEA men jag har tyvärr ingen plats.

englagirl
10/13/08, 10:39 AM
#3

Välkommen hit till detta forum och jag är säker på att du kommer att trivas här med oss.

Söt misse du har skaffat dig :-)

Jag har oxå den där divansoffan till mina och ska i veckan åka för att köpa en till och sätta ihop så dom slipper slåss om den, för populär är den både för stora och små :-)

    ********************************

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

 /\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Bullan
10/13/08, 10:49 AM
#4

Hej och välkommen, hoppas att du kommer trivas häraSkrattande

Jättesöt tjej du har och läcker soffa!!!…vill också ha, men har inte plats någonstansObestämd

Ang klösa på inredningen…klipp klorna ofta, de flesta av mina katter blir som klöstokiga om klorna är litet långa eller vassa. På växande katter har klorna en tendens att växa fortare av någon anledning!

Lycka till med eran kisse!

 

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

 

Tessan73
10/13/08, 10:51 AM
#5

Hej på dig.

Välkommen hit. Vilken söt kisse du har.

Hoppas du kommer trivas här.

//Tessan

Kittentotts
10/13/08, 4:30 PM
#6

Söt tjej!

Visst är den härlig denna Divan soffan

Önskar dig all lycka med tjejen! Och så önskar jag dig välkommen till oss här på Perser i Fokus

/ Carina

Annons:
Marita-L
10/13/08, 4:43 PM
#7

Hej och Välkommen hit Sofia !

Underbart söt perser flicka å ingen dålig soffa hon har fått..Cool

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

 Crystal Pearl´s

Sofia883
10/14/08, 7:46 PM
#8

Hej

Tack så mycket alla! Jag kommer garanterat att trivas. Finns så mycket bra information här!

Klorna klippte vi igår så jag hoppas att det blir bättre nu!

Mvh Sofia

Upp till toppen
Annons: