Annons:
Etikett03-amma-finns-sökes
Läst 2305 ggr
Naquita
8/6/09, 3:30 PM

amma sökes AKUT

Hoppas detta är okej att lägga ut här, även om det är små hittekattsbäbisar. Det är väldigt akut:(

3 små 2veckors bebbar har förlorat sin mamma som dött av råttgiftGråter på gården hon sökt skydd (ingen vet vem som gjort detta då alla förnekar att det skulle var de)

Jag sitter på jobbet men min syster tog hastigt o lustigt emot dom imorse för att stödmata dom. Detta är ohållbart efter helgen då vi redan nappar 2 4veckors, jag jobbar heltid och min syster örjar skolan på måndag.

Jag har en person som kan nappa dom fr.o.m söndag, men helst vill jag att dessa små får en RIKTIG mamma.

NÅGON??

Kattungarna finns i Ronneby, Blekinge.

Läs mer om hur det är att vara stödhem på http://www.kks.nu/ eller maila mig på emma@kks.nu med frågor.

**
DET ÄR BRÅTTOM.**

Annons:
EddaM
8/6/09, 3:52 PM
#1

Hade min kull varit yngre så hade jag kunnat ta dem, nu har mamma katt ingen di kvar tyvärr.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Naquita
8/6/09, 4:00 PM
#2

nej, de flesta ungar verkar vara stora nu. Har också en mamma kvar som mjölken tagit slut på, hennes yngsta adoptivbarn är sart 10 veckor:(

Naquita
8/7/09, 5:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vi vill ha en mamma nuuu( 2 långhår, 1 korthår)

Annkis54
8/7/09, 5:35 PM
#4

svårt detta
om du tar dessa ungar o lägger hos din adoptivmamma som har ungar som är 10 veckor
o hon accepterar de, o de henne….får hon inte igång mjölken då igen?

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Naquita
8/7/09, 5:40 PM
#5

#4 vi har redan testat detta utan resultat, tyvärr:(

Annkis54
8/7/09, 5:58 PM
#6

#5 oki:(

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: