Annons:
Etikett07-export-import
Läst 1529 ggr
sidentassen55
2/24/10, 1:06 PM

Globetrottern Lotta

I går var jag en riktig globetrotter, klev upp jättetidigt för att hinna med morgonflyget från Arlanda till Frankfurt, därefter en flygning till, denna gång till Zagreb.

Där blev jag mött av en god vän som hade min framtida prinsessa med sig åt mig. Prinsessan heter Mangry's Extravagant Angel och är en blåskp-vit perserdam. Och jag är såååå föräälskad.

Det har varit långa månader av väntan men absolut värt varenda dag.

SÅ efter ett par timmar var det dax att återvända till Sverige, denna gång via Zurich, så många länder blev passerade och besökta under dagen:-)

Men nu är vi hemma och jag är överlycklig. Hon är en dröm som blivit sann .

Det enda som grusar framtiden nu är min fyfiska hälsa som omöjliggör att åka på utställning.

Jag önskar jag hade någon som ville hjälpa mig med förberedelser och ställa ut henne, men det är väl bara att fortsätta drömma om det………..

Hälsar

Lotta P

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Annons:
sidentassen55
2/24/10, 1:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

ett till foto

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

sidentassen55
2/24/10, 1:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

och ett till

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Headturners
2/24/10, 2:21 PM
#3

Hon är vacker Lotta och vilket pälsmonsterKyss

förstår att du är förälskadGlad

Synd att vi bor så långt ifrån varandra annars hade jag gärna stält henne åt digFlört

Kram

Sussie

Firinella
2/24/10, 4:55 PM
#4

Vilken godbit du har. Lycka till med henne./Laila

Livandas
2/24/10, 5:42 PM
#5

Lycka till med ditt sööööta pälsmonster;)

//Susanne

Annkis54
2/24/10, 6:59 PM
#6

hon ser jättefin ut
du får övertala gubben att ställa åt dig:)

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annons:
heliotropes
2/24/10, 7:59 PM
#7

Ser ut att vara en riktig liten söting.Glad Jättehärlig päls!

Eva // medarbetare på Perser


yadhayezibas
2/24/10, 9:28 PM
#8

#6 hihihi Hasse åka på show själv. SkrattandeCool

sidentassen55
2/25/10, 8:15 AM
#9

TACK snälla ni för alla goa ord om min Kråka härhemma, ni skulle bara veta så underbar hon är….

Sussie: Ja du hade mer än gärna fått ta hand om henne, det är jäkligt synd att du bor så långt bort….Rynkar på näsan

Annki: HA HA HA HA HA HA HA Foten i munnen HAsse på utställning, du skojar väl???? Han som inte ens vet vart klotång eller kam finns. Ja han tycker ju inte OM katter, nej det skulle aldrig finnas på hans karta.

I vårt tidigare liv (alltså inom IDP) då jobbade han mycket med klubbarbete och utställningar, men se där går gränsen för honom, han skulle inte ens ställa upp en bur idag.Tungan ute

Hälsar Lotta

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Marita-L
2/25/10, 10:57 AM
#10

Hon är super söt !! Grattis!!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

 Crystal Pearl´s

WildWest
2/25/10, 11:09 AM
#11

Hon är verkligen vacker, jättefina färgerKyss. Förstår att hon var resan värd.

Har du ingen pli på Hasse?Skrattande Swen hittar inte heller till varken kam eller klotång, men tycker utställningar är jättekul. Visar gärna katter då jag har svårt att bära dem på rätt sätt - MEN katten ska vara helt fixad och klar, bara att visaCool.

//Kerstin i Umeå

Annkis54
2/25/10, 3:48 PM
#12

det är nog många av oss som har "samma sorts karlar" hahaha
ja..min skulle heller inte klippa klor, eller ställa ut katt. mm mm
Han var med nån enstaka gång för 15 år sen…men han tyckte att han lika gärna kunde sova på en stol hemma hahahahaha
o jag tvingar inte honom till nåt.
jag delar inte hans intressen med rallycross…so thats fair.
jag kan inte heller föreställa mig honom showhålla en perser hahaha

men allas män är ju inte likadanaCoolFlört

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Headturners
2/25/10, 4:11 PM
#13

Vilken tur jag måste ha dåSkrattande Min gubbe har brunnit för perser i 22årFlört

Sussie

Annons:
sidentassen55
2/25/10, 5:07 PM
#14

Ha ha Sussi, han brann väl för det när du lyckades sätta dina klor i honom*fniss*

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Headturners
2/25/10, 5:20 PM
#15

Hahahaha jo jag valde med omsorg SkrattandeFlörtFlört

yadhayezibas
2/25/10, 5:28 PM
#16

Min gubbe spelar bara golf… tråkig..hahaha Han följer med på show ibland.. sitter oftast o sover i en stol.. haha Han har burit fram katterna ett par ggr när mina nerver pajjat.. Cool

sidentassen55
2/25/10, 8:27 PM
#17

Pethra nu har jag en jättebra lösning, jag kommer med Kråkan till dig när det är utställningssäsong och du håller henne fin, badar och så, när det är dax för show kommer jag och bär fram alla katterna (även dina)men all skötsel får du göra. DÅ behöver ingen gubbe vara med där;-)))

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

yadhayezibas
2/25/10, 10:24 PM
#18

#17 javisst gärna FlörtGladSkrattande Kan jag slippa bära fram dom så skulle jag vara dölycklig! Jag blir sååååå nervös…

englagirl
2/27/10, 12:58 PM
#19

SuperDuperGrattis Lotta till ditt nyförvärv!

Hon ser jättefin ut!

Klart hon ska ut på show, hoppas du har nån i din närhet som kan hjälpa dig!

Må bäst!

    ********************************

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

 /\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

sidentassen55
2/27/10, 1:45 PM
#20

Tack snälla Lena för dina goa ord.

Tyvärr verkar det inte finnas någon i närheten som vill hjälpa migGråter, Men vi kan vara oss hemma och mysa istället, det är så gott såKyss

Kram Lotta P

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Annons:
Upp till toppen
Annons: