Annons:
Etikett04-konstruktiv-kritik
Läst 4845 ggr
Annkis54
2010-08-14 02:27

ser han konstig ut?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

OBS att jag har lagt tråden under konstruktiv kritik
för mig ser han lite "Konstig" ut.
så jag får för mig att det ska vara nåt fel på honom. Det finns inget som tyder på det…men ser nån annan detta konstiga oxå..
Jag tänkte att jag inte skulle tala om vad jag menar..ännu:)

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annons:
Peace
2010-08-14 02:31
#1

Nej, inte på något vis i mina ögon, det blir en fin kille av honom.

Annkis54
2010-08-14 02:34
#2

Tack Peace…jag hoppas ju att allt är bra…utan att det bara är jag som "ser" nåt:):)
vi får se vad andra säger

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

yadhayezibas
2010-08-14 10:23
#3

Jag tycker att han ser fin ut. Är så svårt på en bild så där. Men om jag tittar supernoga så kanske han ser en liten anings sne ut i nosen. Men som sagt ursvårt att se på bilden för den är ju tagen lite ifrån sidan.Glad

Headturners
2010-08-14 11:03
#4

hmmm de va svårt, han e ju en sockersöt killeKyss Hade varit lättare med en bild rakt framifrån, men kan ögonen vara lite djupt liggande kanske???

SussiF
2010-08-14 12:01
#5

Jag tycker det ser ut som om nosen lutar inåt mot hans vänstra öga. Det kan ju vara vinklingen på bilden som gör det så sätt gärna ut en bild rakt framifrån med.

Marylands
2010-08-14 12:23
#6

Tycker det ser ut som om nosen inte är helt centrerad men kan oxo vara vinkeln ;) En ny bild rakt framifrån så ser man bättre ;)  Söt kille

Anna

Annons:
Marita-L
2010-08-14 12:29
#7

Jag säger söt kille Glad

ta gärna en ny bättre bild rakt fram ifrån Annki så ser man bättre.. foton kan luras så Skrattande

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

 Crystal Pearl´s

sidentassen55
2010-08-14 12:48
#8

Jag kan bara hålla med de som tycker att nosen lutar lite, men som sagt det kan vara kameravinkeln…annars brukar jag se sådant gansna bra….till somligas stora förtret har jag upptäcktObestämd

kan tycka att ögonen är lite små , men det är ju inget "konstigt" och inget ovanligt heller, men ska man ge konstruktiv kritik så är det ett av vad jag ser som kan vara nedslående då…

ser i pälsen ut som en exo…..

Har fint huvud, brett mellan öronen.vilket jag gillar skarpt…

ja h*n blir nog fin förutom det där med nosen då som jag dock inte är 100% på

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Annkis54
2010-08-14 21:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

tack för era inlägg
han är inte sned:)
o detta med kort..som sagt var så är vårt "riktiga" objektiv borta…o vi har inte tagit oss råd att köpa nåt nytt ännu.
det som jag "ser"…är att han har så himla markerade "ögonbryn" o stop…o därför ser han konstig ut i mina ögon
men det var det ingen annan som såg:)
så då släpper jag det.
här ett kort där han är 8 dagar…rakt framifrån

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
2010-08-14 22:20
#10

en vilken sötis..ser inga fel på honom med ett kraftigt stop så det är nog det kanske Annki som du reagerar över??!?

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

 Crystal Pearl´s

Headturners
2010-08-16 21:01
#11

hmm kan de inte vara så att ögonen e lite djupt liggande så att du ser stopet mer makerat och ögonbryn???Flört

Men ja tror han kommer bli superläcker denna godbit mumsKyss

Sussie

Annkis54
2010-08-16 21:21
#12

#11…jo det kan nog vara så sussi
jag tycker inte att det syns lika mycket nu…..när det har gått nån vecka till…de förändras ju så mycket när de växer.
men han skulle till finland som avelshane..o då är man ju mer uppmärksam när man ska exportera till avel.o gärna ställas ut oxå
tack för alla era inlägg

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

mallabralla
2012-01-13 02:34
#13

skulle vara roligt att se hur han "blev" i slutänden :)

Sajtvärd på Perser iFokus

Annons:
[Jennah]
2016-07-03 19:10
#14

Hur gick det med denna kise? :)

Upp till toppen
Annons: