Annons:
Etikett19-änglar
Läst 4044 ggr
sidentassen55
9/29/10, 11:47 PM

Nu har Trasan vandrat över regnbågsbron........

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så kom dagen då PKD:n tog ytterligare ett kattliv här hos oss………..vår drottning Trasan har fått somna in för hennes njurar slutade fungera.

Det är tomt, så jävla tomt, vår älskad TrasFia, Ugglan, Drottningen, Polisen….kärt barn har många namn och det hade hon vill jag lova….hon hann inte ända fram till sin 12-årsdag men det var inte långt ifrån.

Jag minns det som igår när hon hoppade upp i mitt knä, hemma hos Jessica i Skultuna. 13 veckor var hon. Jag hade följt med ett par vänner från Kalmar upp för att titta på hennes syster som dom hade för avsikt att köpa….vi hade var sin katt med oss hem för Trasan hade stulit mitt hjärta med hull och hår…..jag skulle inte ha någon katt….men dom ögonen och den vackra paddan, nej jag kunde inte lämna henne där….kärlek var det från början till slutet och tom husse Hasse var kär, och DET vill inte säja lite…….

Många utställningar har vi hunnit med och hon har verkligen älskat att visa upp sig med massor av vinster i bagaget, fram till den dagen en domarelev kände och klämde lite för mycket på henne….då blev hon svart i ögonen, fräste och labbade till domaren……..efter den händelsen har hon inte bevistat en utställning.

Men nu är hon borta min älskade Trasan,

GP S*Quantique's Woozy Wanda…sov gott älskade vän…..

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Annons:
Annkis54
9/30/10, 1:49 AM
#1

RIP
många år fick ni

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
9/30/10, 10:03 AM
#2

Alltid ledsamt att förlora någon man tycker om. Ni fick många fina år tillsammans och du får minnas dom.

Hon var väldigt vacker

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

 Crystal Pearl´s

Mayer
9/30/10, 10:30 AM
#3

Så tråkigt….Men ett bra och ändå långt liv fick hon. För att kallas drottning,då har man levt bra=)

Mirra
9/30/10, 10:35 AM
#4

Beklagar Gråter en stor fölust på en sådan vacker katt.

Minns alla fina år med henne.

Rosie

Anna-Helga
9/30/10, 11:04 AM
#5

Åh nej, vila mjukt Trasan! Kyss

Peace
9/30/10, 2:15 PM
#6

Ledsen, Lotta :(. Hon ni fick väldigt många år ändå trots allt. Men sorgen kommer oavsett och längre tid man har ihop desto djupare rotar de sig in i våra hjärtan.

Annons:
Firinella
10/1/10, 11:08 PM
#7

Sov gott där borta i katthimlen Trasan…/Laila

sidentassen55
10/1/10, 11:59 PM
#8

Tack alla goa människor.

Jag saknar Trasan så enormt men eftersom jag har så många fler att ge kärlek till härhemma så går det faktiskt bra ändå.

Ibland kommer det över mig en tanke…..men var är Trasfia nu då…och så minns jag….usch…jag gråter när jag skriver om det, lika bra låta bli…men tack igen för alla goa varma tankar ni sänt både här och privatKyss

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

[lottho]
10/2/10, 10:22 AM
#9

Om min systerdotter sa när "Boris" (min pappas katt) dog av ålder;

"Norfar, nu är Boris i katthimlen med katt-Jesus och där har alla katter det JÄTTEBRA!"

Så, lilla Trasan är där med Boris och har det underbart Kyss

Lotta

sidentassen55
10/2/10, 10:35 AM
#10

TACK goa Lotta Glad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Headturners
10/4/10, 10:37 AM
#11

Underbara vackra TrazanKyss tänker på dig……….

Upp till toppen
Annons: