Annons:
Etikett13-samåkning
Läst 4508 ggr
johannastigborg
2011-01-13 13:24

Malmö utställningen!

Hejsan!

Jag har tänkt att vara med på 2-cert utställningen i Malmö i April. Detta är min första utställning och det skulle vara toppen att få åka med någon van uppfödare som även skulle kunna hjälpa mig lite, så finns du där ute så hör av dig! jag bor i Landskrona.

MVH Johanna

Annons:
Annkis54
2011-01-13 23:35
#1

Du gick alltså med i SVERAK då?
för WCF har ingen utställning i april.
har inte din hemklubb nån hemsida eller annat där du kan få reda på vilka i din omgivning som brukar ställa ut..som du har chans att åka med.

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

[MonEnil]
2011-01-13 23:55
#2

Det brukar numera vara väldigt få perser/exotic på utställningarna, så det kanske är större chans att få sällskap med någon med annan ras om du skriver på fler forum. Eftersom det är så få är det extra roligt om det kommer till nya perserutställare, tycker vi i WCF i alla fall.

johannastigborg
2011-01-14 00:04
#3

Japp det blev sverak till slut! Okay ja jag är villig att samåka ed vem som ras spelar absolut ingen roll! Ja visste inte att det var få perser utställare nu förtiden? jag trodde det var fullt av demSkrattande

ophelia
2011-01-14 08:18
#4

Om du är med i Sydkatten så kan du gå in på uppfödare och kolla om det bor någon i Landskrona som du kan kontakta.Sydkatten har träffar för nybörjare som vill ställa ut.Glad

johannastigborg
2011-01-14 12:05
#5

Ohh! Ja det är det! SkrattandeDet ska jag genast göra tack så mkt!

Upp till toppen
Annons: